Õpilaspiletit saab kasutada peauksest sissepääsemisel, raamatukogus, sööklas ja ühistranspordis. Samuti printida, paljundada ja skanneerida enda töid kooli paljundusmasinatega.
Väljastatud kaart peab ühistranspordis automaatselt töötama. Kui see miskipärast ei toimi, siis tuleb pöörduda kantselei poole.
Iga uue õppeaasta alguses võib uute kaartide tellimine natukene viibida. Aga alates oktoobrikuust peab kõikidel õpilastel olema kehtiv õpilaspilet. Meie õpilaspileti teenusepakkuja on firma In Deal OÜ.
Meie koolis kehtib õpilaspilet ühe kooliastme ulatuses (3 aastat) ja uue kooliastme alguses tuleb ise tellida uus õpilaspilet (tasub kool). Kui kooliastme jooksul olemasolev õpilaspilet kaob või läheb katki, siis tuleb tellida duplikaat (tasub tellija).
Uusi õpilaspileteid peavad tellima ainult 1., 4., 7., 10. klasside ja teised uued õpilased.
Info 1. klassi astuva õpilase lapsevanemale: palun tellige õpilaspilet alates augustikuust.
Korduva õpilaspileti tellimine (eelmine kaart "ei piiksu", purunes või kadus)
Tähelepanu!
Andmete õigsuse eest vastutab kaardi tellija ja ebakorrektse avalduse korral kaarti ei väljastata. Koolil on õigus kaarti õpilasele mitte väljastada, kui kaardil on ebakorrektne pilt (isegi siis, kui tellimiskeskkonnas kaarditellimus ära tehti).
Tingimused fotole:
1. Fotol ei tohi olla teisi isikuid ega muid objekte. Foto peab olema värviline. Foto taust peab olema hele, tasapinnaline, ühetooniline ning kontrastne näo ja juuste värviga.
2. Foto ei tohi olla vanem kui 3 aastat.
3. Foto peab olema JPG-formaadis, mõõtmetega vähemalt 475 X 600 pikslit.
4. Skaneeritud foto esitamine ei ole lubatud.
5. Soovitatav on kasutada fotot, mille saab laadida riigiportaalist eesti.ee
Kaardi tellimistega seotud probleemide korral palun võtta ühendust õpilaspileti teenusepakkujaga telefonil +372 50 33 404 või info@indeal.ee.
Kui kaart piiksub, aga uks ei avane või söömine ei registreeru, pöördu kooli kantseleisse. Kooli kontakt on kantselei@kuristiku.ee