Tallinna Kuristiku Gümnaasium english russian  

Sündmused

7. veeb - Spordipäev
16. veeb - Tagasi kooli
20. veeb - Aktiivõppe päev
21. veeb - Eesti mäng
23. veeb - EV aktused

Vaata meie koolilehte
       DigiKresku

Viimati muudetud
Tagasi kooli 2018 20.02
Õpilaste luuletused Eesti 100. sünnipäevaks 19.02
Õpetajate luuletused Eesti sünnipäevaks 18.02
 
Viimased pildialbumid
Sõbrapäeva fotonurk 13.-...
Tagasi kooli 16. veebruari...
Sõbrapäev 14. veebruaril...
Algklasside spordipäev 22...
Reaalainetenädala konvere...
 
Kiirviited



Kalender



Outlook.com/
kuristiku.ee

Kuristiku Intra

Loov- ja uurimistööde keskkond
uta.kuristiku.ee

 
Õpetajate sünnipäevad
17.02 – Liidia Kuusksalu
18.02 – Kati Lepp
24.02 – Siiri Aiaste
 
kuristiku.ee soovitab

Kuristiku
aktiivõppepäevade
blogi


Kuristiku
haridustehnoloog
soovitab


Kuristiku
klassiõpetajate
koduleht


Kuristiku
kehalise kasvatuse
koduleht


TKG koolileht Kresku

Tallinna
Koolijuhtide Ühendus


Noorte Kotkaste Tallinna Maleva Ida rühm
Noorte Kotkaste Tallinna Maleva Ida rühm


Berit kontsert
Märka ja aita

Lastefond
Aiesec


Kiida õpetajat!



SA Innove
Eksamikeskus


Lasnamäe Linnaosa Valitsus
Lasnamäe
Linnaosa Valitsus

Tallinna Haridusamet

Kooli Tervishoid

Meie oleme:

Tervist edendav kool






Esileht » Projektid » Linnalaps - loodusesõber
Linnalaps - loodusesõber

Algklassidele mõeldud projekti eesmärgiks oli arendada lastes säästlikku mõtteviisi. Projektist võtsid osa 1.-5. klassi õpilased ja klassijuhatajad. Projekt leidis kajastamist nii Kreskus kui ka kooli koduleheküljel ning informatsioon projekti käigust saadeti ka ajalehtedele Lasnamäe, Linnaleht, Õpetajate Leht ja Eesti Päevaleht.

Projekti eesmärgiks oli ka luua klasside vahel kontakte ja seega kaotada suure kooli “anonüümsus”, õpetada infomaterjali otsimist teatmeteostest ja internetist, herbaariumi valmistamist, stendi ja fotoekspositsiooni koostamist, anda 5.klassile õpetajakogemusi, sest nii õpib ka ise kõige paremini. Esmane eesmärk on aga anda lastele mõista, et ümbritsevat saab muuta nii heas kui halvas suunas, ning õpetada, kui vaevanõudev on taimede kasvatamine ja nende eest hoolitsemine. Nii võib loota, et lapsed hoiavad looduse ilu ega lõhu seda kergekäeliselt.

Projekti lõpus korraldati viktoriin kahes vanuserühmas kontrollimaks teadmisi ning selgitamaks välja parimad klassid. Ka valmis kooli tänavapoolsel küljel ees– ja sisehoovis kujundus taimedest. Meie igaaastasel laulu- ja tantsupeol pälvis külaliste imetlust peale esinejate ka väikeste aednike kätetöö. Projekt, mis kestis jaanuarist juunini, oli ajaliselt jagatud kolme etappi.

Et kohe ei saanud pea ees õue tormata ning käsi mulda suruda, sest maad kattis veel lumevaip, toimus esimene etapp (jaanuar-aprill) koolimaja sees. Esimese etapi alguses said kõik osavõtjad informatsiooni projekti sisu kohta ning vastavalt eale ja ülesannetele ka esmase tegevusplaani. Viiendate klasside õpilased saavad teadmisi taimede kasvatamisest ning valmistatakse õppevahendeid. Järgnevalt andsid vanemad õpilased saadud teadmised edasi 1. ja 2. klasside õpilastele. Töö toimus rühmadena loodusõpetuse tundide ajal. Esimesse etappi jäid ka ilutaimede külvamine ja kasvatamine aknalaudadel – sellest võtsid osa kõik algklassid. Oluline osa sel etapil oli meeskonnatööl kooli piires.

Roheline mõtlemine on IN terves maailmas ning ega asjata öelda, et iga inimene peab oma elu jooksul vähemalt ühe puu istutama. Alustada võib näiteks lille istutamisest.


Seotud lehed:
Uued tööpakkumised    Koolivorm 1.-6. kl   
Õpilaspileti tellimine   
Vastuvõtt kooli!   
Teated


Söökla menüü


Spordiedetabel



Kuristiku GÜmnaasium | www.kuristiku.ee | 2001-2015 | web | Etomite
 
in English po russkii