Tallinna Kuristiku Gümnaasium english russian  

Sündmused

13. dets 13.00 - Rammumees
     ja võimlemispidu 2018

13. dets 18.00 - UVpidu 1.-6. kl
19. dets 18.30 - Jõulukontsert
   Kaarli kirikus



Vaata meie koolilehte
       DigiKresku

Viimati muudetud
Sportlikud tegevused 13. detsembril 10.12
Õpilaspilet 10.12
Maailmaharidusnädal meie koolis 10.12
 
Viimased pildialbumid
Maailmaharidusnädal 3.-7....
Haridustöötajate võrkpa...
Kohtulahingud inglise keel...
Isadepäeva kontsert 8. no...
Rebaste ristimise nädal 8...
 
Kiirviited



Kalender



Outlook.com/
kuristiku.ee

Kuristiku Intra

Loov- ja uurimistööde keskkond
uta.kuristiku.ee

E-raamatukogu

 
Õpetajate sünnipäevad
05.12 – Mall Vister
09.12 – Natalja Kedrov
 
kuristiku.ee soovitab

Kuristiku
õpetajate blogi


Kuristiku
aktiivõppepäevade
blogi


Kuristiku
haridustehnoloog
soovitab


Kuristiku
klassiõpetajate
koduleht


Kuristiku
kehalise kasvatuse
koduleht


TKG koolileht Kresku

Tallinna
Koolijuhtide Ühendus


Foxacademy

Õpetaja.eu

Eesti 100 tamme

Berit kontsert
Märka ja aita

Lastefond
Aiesec


Kiida õpetajat!



SA Innove
Eksamikeskus


Lasnamäe Linnaosa Valitsus
Lasnamäe
Linnaosa Valitsus

Tallinna Haridusamet

Kooli Tervishoid

Meie oleme:

Tervist edendav kool






Esileht » Uudised » Aasta 2017 » Mai 2017 » 7.a klass Saladuslikul saarel
7.a klass Saladuslikul saarel

10. mail oli 7.a klassil teistmoodi koolipäev. Õpilased said end sel päeval juba pisut tudengina tunda, sest veetsime terve päeva Tallinna Ülikooli haridusinnovatsiooni keskuses põneval ja harival projektipäeval „Saladuslik saar“.

“Saladuslik saar” koosnes mitmetest eri moodulitest, mille sees oli lõimitud mitu ainet. Õpilastest moodustati rühmad ja eraldi rühma moodustasid ka kaasas olnud õpetajad. Projektipäeva käigus oli õpilastel võimalik kasutada keskuses olevat tehnoloogiat, samas oli ka piisavalt loomingulise eneseväljenduse võimalusi. “Saladuslik saar” oli seikluslik projektipäev, mis inspireerituna Jules Verne’i loomingust ühendas loodusteaduste, keelte, kunsti ja kirjanduse valdkonnad.

Õpilased juhtisid terve päeva vältel oma õppimist ise, ehkki juhendajatelt sai vajadusel alati abi küsida. Suur rõhk oli meeskonnatööl – ülesannete jaotus, ajaplaneering, enda kehtestamine ja väljendamine. Oluline oli ka kriitiline mõtlemine ja iseseisvus. Päeva jooksul kasutasid õppijad pea kõiki keskuse ruume, ka koridore ja interaktiivseid keskkondi. Enamik ülesandeid oli üles ehitatud mänguliselt ja lisandus ka väike võistlusmoment.

Õpilased pandi olukorda, kus nad on oma tiimiga sattunud üksikule saarele. Mitmetes erinevates õpitubades pidid nad otsima võimalusi, kuidas enda asukoht määrata, endast märku anda, asustamata saarel ellu jääda ja sealt lõpuks pääseda. Selleks õppisid lapsed erinevates tegevustes tundma taimi ja loomi, analüüsisid ja selgitasid keskkonnaobjekte- ja protsesse, õppisid tundma võimalikke ohtusid, planeerisid tegevusi toidu leidmiseks, ohutuks käitumiseks ja endast märku andmiseks (lõke, toss, SOS-signaalide tundmine, morse). Eesmärgiks oli leida saarelt põgenemise võimalus, viimase ülesandena ehitasid kõik meeskonnad parve ja lõppvõistlus oli parvede võidusõit beebivannis (tõe huvides olgu öeldud, et kaotas õpetajate tiim).

Usutavasti oskavad 7.a õpilased tänaseid mängulisi õpisituatsioone edaspidi vajadusel reaalse eluga seostada. Projektipäevalt lahkudes nentis nii mõnigi noormees, et iga koolipäev võiks nii põnev olla.



Koolivorm 1.-6. kl   
Õpilaspileti tellimine   
Vastuvõtt kooli!   
Teated

DigiKresku uued lood

* Astumas Tammsaare jälgedes ehk kuidas abituriendid poole päevaga Põhja-Eestile ringi peale tegid

* "Ma usun tegutsemisse!"

* Lahkuv USA suursaadik: "Kõige rohkem jään igatsema eestlasi."

* 8.a ja 8.b hariv vaheajareis Peterburi



Vaata ja loe meie koolilehte: kresku.kuristiku.ee


Söökla menüü


Spordiedetabel



Kuristiku GÜmnaasium | www.kuristiku.ee | 2001-2015 | web | Etomite
 
in English po russkii