Tallinna Kuristiku Gümnaasium english russian  

Sündmused

21. juuni - Lõpuaktused:
    9. kl - kell 14.00
    12. kl - kell 17.00


Vaata meie koolilehte
       DigiKresku

Viimati muudetud
Kuristiku linnalaager 2018 23.06
Riiklik järelevalve 19.06
Avalik teave 19.06
 
Viimased pildialbumid
11. klassi äriideede esit...
Tallinna Nobenäpp 3. mail...
Võistlusmäng Autobahn 16...
Rohelise kooli prügi sort...
Eesti Vabariik 100 aktused...
 
Kiirviited



Kalender



Outlook.com/
kuristiku.ee

Kuristiku Intra

Loov- ja uurimistööde keskkond
uta.kuristiku.ee

E-raamatukogu

 
Õpetajate sünnipäevad
19.06 – Riina Rotshan
29.06 – Helen Saarts
 
kuristiku.ee soovitab

Kuristiku
õpetajate blogi


Kuristiku
aktiivõppepäevade
blogi


Kuristiku
haridustehnoloog
soovitab


Kuristiku
klassiõpetajate
koduleht


Kuristiku
kehalise kasvatuse
koduleht


TKG koolileht Kresku

Tallinna
Koolijuhtide Ühendus


Noorte Kotkaste Tallinna Maleva Ida rühm
Noorte Kotkaste Tallinna Maleva Ida rühm


Berit kontsert
Märka ja aita

Lastefond
Aiesec


Kiida õpetajat!



SA Innove
Eksamikeskus


Lasnamäe Linnaosa Valitsus
Lasnamäe
Linnaosa Valitsus

Tallinna Haridusamet

Kooli Tervishoid

Meie oleme:

Tervist edendav kool






Esileht » Uudised » Aasta 2017 » Mai 2017 » 7.a klass Saladuslikul saarel

Tule meie kooli õppima! Loe vastuvõtu kohta lähemalt...

7.a klass Saladuslikul saarel

10. mail oli 7.a klassil teistmoodi koolipäev. Õpilased said end sel päeval juba pisut tudengina tunda, sest veetsime terve päeva Tallinna Ülikooli haridusinnovatsiooni keskuses põneval ja harival projektipäeval „Saladuslik saar“.

“Saladuslik saar” koosnes mitmetest eri moodulitest, mille sees oli lõimitud mitu ainet. Õpilastest moodustati rühmad ja eraldi rühma moodustasid ka kaasas olnud õpetajad. Projektipäeva käigus oli õpilastel võimalik kasutada keskuses olevat tehnoloogiat, samas oli ka piisavalt loomingulise eneseväljenduse võimalusi. “Saladuslik saar” oli seikluslik projektipäev, mis inspireerituna Jules Verne’i loomingust ühendas loodusteaduste, keelte, kunsti ja kirjanduse valdkonnad.

Õpilased juhtisid terve päeva vältel oma õppimist ise, ehkki juhendajatelt sai vajadusel alati abi küsida. Suur rõhk oli meeskonnatööl – ülesannete jaotus, ajaplaneering, enda kehtestamine ja väljendamine. Oluline oli ka kriitiline mõtlemine ja iseseisvus. Päeva jooksul kasutasid õppijad pea kõiki keskuse ruume, ka koridore ja interaktiivseid keskkondi. Enamik ülesandeid oli üles ehitatud mänguliselt ja lisandus ka väike võistlusmoment.

Õpilased pandi olukorda, kus nad on oma tiimiga sattunud üksikule saarele. Mitmetes erinevates õpitubades pidid nad otsima võimalusi, kuidas enda asukoht määrata, endast märku anda, asustamata saarel ellu jääda ja sealt lõpuks pääseda. Selleks õppisid lapsed erinevates tegevustes tundma taimi ja loomi, analüüsisid ja selgitasid keskkonnaobjekte- ja protsesse, õppisid tundma võimalikke ohtusid, planeerisid tegevusi toidu leidmiseks, ohutuks käitumiseks ja endast märku andmiseks (lõke, toss, SOS-signaalide tundmine, morse). Eesmärgiks oli leida saarelt põgenemise võimalus, viimase ülesandena ehitasid kõik meeskonnad parve ja lõppvõistlus oli parvede võidusõit beebivannis (tõe huvides olgu öeldud, et kaotas õpetajate tiim).

Usutavasti oskavad 7.a õpilased tänaseid mängulisi õpisituatsioone edaspidi vajadusel reaalse eluga seostada. Projektipäevalt lahkudes nentis nii mõnigi noormees, et iga koolipäev võiks nii põnev olla.



Uued tööpakkumised    Koolivorm 1.-6. kl   
Õpilaspileti tellimine   
Vastuvõtt kooli!   
Teated

DigiKresku uued lood

* Lahkuv USA suursaadik: "Kõige rohkem jään igatsema eestlasi."

* 8.a ja 8.b hariv vaheajareis Peterburi

* Kanal 2 ja Postimees kaks kärbest ühe hoobiga

* Kaks nädalat Kuristikus



Vaata ja loe meie koolilehte: kresku.kuristiku.ee


Söökla menüü


Spordiedetabel



Kuristiku GÜmnaasium | www.kuristiku.ee | 2001-2015 | web | Etomite
 
in English po russkii