Tallinna Kuristiku Gümnaasium english russian  

Sündmused

7. veeb - Spordipäev
16. veeb - Tagasi kooli
20. veeb - Aktiivõppe päev
21. veeb - Eesti mäng
23. veeb - EV aktused

Vaata meie koolilehte
       DigiKresku

Viimati muudetud
Tubli noor sumomaadleja 17.02
Toitlustamine 16.02
Märtsikuu pikapäevarühma toiduraha 16.02
 
Viimased pildialbumid
Tagasi kooli 16. veebruari...
Sõbrapäev 14. veebruaril...
Algklasside spordipäev 22...
Reaalainetenädala konvere...
Jõulurahu 4. detsembril 2...
 
Kiirviited



Kalender



Outlook.com/
kuristiku.ee

Kuristiku Intra

Loov- ja uurimistööde keskkond
uta.kuristiku.ee

 
Õpetajate sünnipäevad
17.02 – Liidia Kuusksalu
18.02 – Kati Lepp
24.02 – Siiri Aiaste
 
kuristiku.ee soovitab

Kuristiku
aktiivõppepäevade
blogi


Kuristiku
haridustehnoloog
soovitab


Kuristiku
klassiõpetajate
koduleht


Kuristiku
kehalise kasvatuse
koduleht


TKG koolileht Kresku

Tallinna
Koolijuhtide Ühendus


Noorte Kotkaste Tallinna Maleva Ida rühm
Noorte Kotkaste Tallinna Maleva Ida rühm


Berit kontsert
Märka ja aita

Lastefond
Aiesec


Kiida õpetajat!



SA Innove
Eksamikeskus


Lasnamäe Linnaosa Valitsus
Lasnamäe
Linnaosa Valitsus

Tallinna Haridusamet

Kooli Tervishoid

Meie oleme:

Tervist edendav kool






Esileht » Uudised » Aasta 2017 » Mai 2017 » 7.a klass Saladuslikul saarel
7.a klass Saladuslikul saarel

10. mail oli 7.a klassil teistmoodi koolipäev. Õpilased said end sel päeval juba pisut tudengina tunda, sest veetsime terve päeva Tallinna Ülikooli haridusinnovatsiooni keskuses põneval ja harival projektipäeval „Saladuslik saar“.

“Saladuslik saar” koosnes mitmetest eri moodulitest, mille sees oli lõimitud mitu ainet. Õpilastest moodustati rühmad ja eraldi rühma moodustasid ka kaasas olnud õpetajad. Projektipäeva käigus oli õpilastel võimalik kasutada keskuses olevat tehnoloogiat, samas oli ka piisavalt loomingulise eneseväljenduse võimalusi. “Saladuslik saar” oli seikluslik projektipäev, mis inspireerituna Jules Verne’i loomingust ühendas loodusteaduste, keelte, kunsti ja kirjanduse valdkonnad.

Õpilased juhtisid terve päeva vältel oma õppimist ise, ehkki juhendajatelt sai vajadusel alati abi küsida. Suur rõhk oli meeskonnatööl – ülesannete jaotus, ajaplaneering, enda kehtestamine ja väljendamine. Oluline oli ka kriitiline mõtlemine ja iseseisvus. Päeva jooksul kasutasid õppijad pea kõiki keskuse ruume, ka koridore ja interaktiivseid keskkondi. Enamik ülesandeid oli üles ehitatud mänguliselt ja lisandus ka väike võistlusmoment.

Õpilased pandi olukorda, kus nad on oma tiimiga sattunud üksikule saarele. Mitmetes erinevates õpitubades pidid nad otsima võimalusi, kuidas enda asukoht määrata, endast märku anda, asustamata saarel ellu jääda ja sealt lõpuks pääseda. Selleks õppisid lapsed erinevates tegevustes tundma taimi ja loomi, analüüsisid ja selgitasid keskkonnaobjekte- ja protsesse, õppisid tundma võimalikke ohtusid, planeerisid tegevusi toidu leidmiseks, ohutuks käitumiseks ja endast märku andmiseks (lõke, toss, SOS-signaalide tundmine, morse). Eesmärgiks oli leida saarelt põgenemise võimalus, viimase ülesandena ehitasid kõik meeskonnad parve ja lõppvõistlus oli parvede võidusõit beebivannis (tõe huvides olgu öeldud, et kaotas õpetajate tiim).

Usutavasti oskavad 7.a õpilased tänaseid mängulisi õpisituatsioone edaspidi vajadusel reaalse eluga seostada. Projektipäevalt lahkudes nentis nii mõnigi noormees, et iga koolipäev võiks nii põnev olla.



Uued tööpakkumised    Koolivorm 1.-6. kl   
Õpilaspileti tellimine   
Vastuvõtt kooli!   
Teated


Söökla menüü


Spordiedetabel



Kuristiku GÜmnaasium | www.kuristiku.ee | 2001-2015 | web | Etomite
 
in English po russkii